diumenge, 6 de febrer del 2011

Benvinguts a Vespa

Molt bones i benvinguts al nou blog referent al millor scooter que ha existit en la història del motociclisme.

Intentaré parlar de les novetats que va incorporant la marca de Pontedera al mercat modern i de les velles glòries, de tant en tant també intentaré explicar alguna petita aventura personal sobre d'una de les meves petites vespes.

També intentaré explicar diferents events del motociclisme clàssic i d'alguna que altre moto que vagi conseguint.

De moment us presentaré les meves joies:

Vespa PK75XL del 88:
-Sanjeat de la carroceria.
-Pintura negre satinat.
-Intermitents blancs.

Vespa 125 NK Primavera del 82:
-Totalment d'origen.

Vespa 200 DS del 80:
-Sanejat total de la carroceria.
-Neteja general del motor, canvi de l'embrague.
-Color blau electric amb gomes blanques.
-Diferents detalls cromats (Llantes, visera llum, etc...).
-Diferents peces de la Vespa Rally.


Vespa 125 GTS Super del 2010:
-Totament d'origen.


Yamaha DT 80 del 85:
-En procés.


Moto Guzzi 65 del 59:

-En procés.

Aquí teniu les meves petites, ara ja les coneixeu ja només quedarà poder explicar les petites millores que rebran i els petits viatjes que pugui realitzar.

1 comentari:

  1. Molta sort amb aquest nou blog.

    Jo em faig un fart de veure "Vespa" i "Ape".

    ResponElimina